Gecachen in Winsum

23 februari 2022 - Winsum, Nederland

Vanmorgen zijn we vertrokken uit Hoogeveen. Van hieruit zijn we met de trein naar Groningen gegaan waar we even wat gegeten hebben. En daar weer in de trein naar Winsum. Hier blijven we 2 nachten in een bed en breakfast met de naam" van het padje" . We werden begroet door de eigenaar en Abby de hond. Nadat we onze spullen weggezet hadden zijn we begonnen met geocachen. Tijdens het zoeken heeft Janine ook nog een steentje gevonden. Het waaide behoorlijk dus we zeiden al dat word morgen geen makkie. Nu zitten we even lekker te niksen en op te laden voor morgen dan gaan we aan de eerste etappe beginnen van het Pieterpad.

De foto's die vandaag gemaakt zijn worden later geplaatst.

1. Dini:
    23 februari 2022
    Het is dus begonnen. Heel veel succes en plezier gewenst. Ik hoop dat het mooi wandelweer wordt.
  2. Jan Smit:
    24 februari 2022
    Duuuusssssss, de kop is eraf.
  3. Jennie Meinen:
    Leuk de eerste dag gelopen en ook nog geocachen's gevonden. Wel getroffen met het weer.