2e etappe - 1e deel

28 februari 2023 - Winsum, Nederland

Vanmorgen zijn we dan eindelijk weer verder gegaan met het pieterpad. We hadden de trein genomen richting Groningen en vandaar naar Winsum. Vandaar zijn we naar het begin punt van de etappe gelopen. Het was fris maar wel lekker loop weer(vonden wij) en met ons vele anderen want het was al wel druk met mensen die allemaal het pieterpad liepen. Tijdens het lopen waren we ook van plan om te geocachen, daarvoor moesten we soms even van de route afwijken. We kwamen er al snel achter dat dit niet zo'n goed idee was. Verschillende mensen wezen ons weer op het rechte pad omdat ze dachten dat we verdwaald waren. En wij steeds maar uitleggen dat we 2 dingen tegelijk aan het doen waren het pieterpad lopen en geocachen.  We hebben deze route tot Garnwerd gelopen en toen weer met de bus naar Winsum, dit aangezien we niet de hele route zouden lopen en onderweg we niet veel bus haltes tegen kwamen. En dit was weer ons eerste wandeltochtje nadat we beide corona hebben gehad.